Logo
تاریخ : چهارشنبه 3 خرداد 1396
کد 710

شورای صنفی منتخب دانشجویان با اهدای حکم از طرف محترم ریاست دانشگاه دکتر عباسیان، شروع بکار نمود.

.
 معاونت دانشجویی دانشگاه دکترمیر سجاد هاشمی مطلق در توضیح روند اجرای انتخابات شورای صنفی فرمود: پس از برنامه ریزی های لازم و ثبت نام از دانشجویان متقاضی و رقابت بین 44 نامزد عضویت در شورای صنفی دانشگاه، انتخابات روز سه شنبه مورخه 96/1/29از ساعت 9 صبح تا 17 بعد از ظهر با استقبال پرشور دانشجویان برگزار شد.
وی در خصوص زمان و نتایج این انتخابات اعلام داشت: بر اساس جدول زمانی اعلام شده در شیوه نامه شورای صنفی دانشجویان دانشگاه های وزارت علوم ، با حضور اعضای هیأت اجرایی شورای صنفی برگزار شد.
دکتر هاشمی مطلق ابراز امیدواری کرد: اعضای جدید شورای صنفی با ارتباط نزدیک تر با دانشجویان و هماهنگی و تعامل با مسئولین در پیگیری و رفع دغدغه ها و خواسته های رفاهی و صنفی دانشجویان بیش از پیش فعال و تأثیر گذار باشند.

وی در خصوص آیین نامه ابلاغی جدید شورای صنفی دانشجویان خاطر نشان کرد: شأن و جایگاه دانشجو در آیین نامه جدید بهتر دیده شده است و
 
اهداف شورا در این آیین نامه به روشنی مشخص شده و قابل دستیابی است.

جلسه معارفه اعضای منتخب شورای صنفی با حضور ریاست محترم دانشگاه دکتر کریم عباسیان و معاونت محترم دانشجویی دکتر هاشمی مطلق و مدیر دانشجویی آقای بالکانی در سالن کنفرانس ریاست  دانشگاه برگزار گردید .
احکام شورای صنفی به دست ریاست دانشگاه بناب دکتر کریم عباسیان به دانشجویان تقدیم گردید.
گزارش تصویری












 

 

  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 3 خرداد 1396
  • ساعت 09
  • توسط مدير سایت معاونت دانشجویی
  • تعداد بازدید 867
نظرات شما
captcha refresh