Logo
تاریخ : چهارشنبه 28 آبان 1399
کد 879

دوره آموزش مجازی تربیت فرزند در دانشگاه بناب برگزار گردید؛

ویژه کارمندان محترم و اساتید گرامی دانشگاه بناب

خانواده به عنوان کوچکترین جامعه، سنگ بنای تشکیل یک جامعه متمدن را ایجاد می کند، به گونه ای که اگر خواهان پیشروی در عرصه های مختلف  علمی، اقتصادی، فرهنگی و ... باشیم باید اولویت اول و مهم همه دولت ها فرهنگ سازی به منظور تشکیل یک خانواده مطلوب باشد.
با توجه به اینکه یکی از وظایف خانواده فرزند آوری و تربیت آن برای تحویل به جامعه است، باید بتوان زمینه های مختلف تربیت مطلوب فرزند را برای خانواده ها ایجاد کرد تا فرزندانی که در آینده سکان هدایت کشور را عهده دار خواهند بود با کیفیت بسیار عالی تربیت و آماده خدمت رسانی به کشور شوند.
اهمیت تربیت فرزند در یک خانواده به قدری مورد توجه است که می توان آن را به عنوان  اساس تعیین خانواده خوب از بد شناخت.
امروزه می دانیم که روانشناسی کودک و مساله ی تربیت فرزند  مبحثی منحصر به فرد و پیچیده است.  براین پایه بهتراست  قبل از تشویق زوجین به فرزندآوری، آنان را در زمینه فرزندپروری آموزش دهیم؛ چرا که کودکان ما حاصل تربیت ما هستند. با درک درست از نحوه ی رشد، فکر کردن و رفتار فرزندان خود بهتر می توان سبک رفتاری مناسب را در مقابل آن اتخاذ کرد.
با توجه به این موارد حوزه معاونت دانشجویی_فرهنگی و به طور خاص مرکز مشاوره و بهداشت دانشگاه بناب اهتمام ویژه ای به برگزاری دوره آموزش مجازی تربیت فرزند لحاظ نمود. در این دوره که به مدت 6 ساعت و به منظور اعتلای دانش همکاران محترم درباره شیوه های نوین تربیت فرزند تشکیل گردید جناب آقای دکتر توحید مرادی دارای مدرک دکترای روانشناسی تربیتی به ارائه مطلب پرداختند. لازم به ذکر است این دوره مجازی که با همت معاونت محترم امور دانشجویی و فرهنگی با بهره گیری از پلتفرم بومی برگزاری وبینارها و کلاسهای مجازی برگزارشد با اقبال همکاران دانشگاهی روبرو شد و هر جلسه با حضور 40 تن از همکارن دانشگاهی و کل دوره به مدت 210 نفر/ ساعت تشکیل شد.

  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 28 آبان 1399
  • ساعت 02
  • توسط مدير سایت معاونت دانشجویی
  • تعداد بازدید 330
نظرات شما
captcha refresh