Logo
تاریخ : سه شنبه 28 شهريور 1402
کد 1014

تاریخ تحویل خوابگاه های دانشجویی مشخص شد

اطلاعیه شماره 2 اداره خوابگاه ها: زمان اسکان دانشجویان خوابگاهی

زمان تحویل سراهای دانشجویی
با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، به اطلاع دانشجویان خوابگاهی می رساند که زمان اسکان و تحویل خوابگاه های دانشجویی به قرار ذیل می باشد:

enlightenedدانشجویان دختر خوابگاهی می توانند از روز جمعه مورخه 31 شهریور ماه 1402 نسبت به حضور در خوابگاه و تحویل اتاق های خود اقدام نمایند. آن دسته از دانشجویان دختر که به دلیل دوری راه ناچار به حضور زودتر در دانشگاه هستند می توانند از روز پنجشنبه مورخه 30 شهریور ماه در خوابگاه حضور داشته باشند.

 enlightenedدانشجویان پسر ساکن در خوابگاه خودگردان عابدینی می توانند از روز یکشنبه مورخه 2 مهرماه 1402 نسبت به تحویل اتاق های خود اقدام نمایند.

enlightened دانشجویان پسر اسکان یافته در خوابگاه سرو با توجه به شرایط آماده سازی خوابگاه می توانند از ابتدای هفته دوم مهرماه (جمعه 7 مهرماه) در محل خوابگاه حضور یابند.


توجه : از دانشجویان عزیز درخواست می شود به هیچ وجه زودتر از موعدهای اعلام شده برای حضور در خوابگاه اقدام ننمایند. ضمناً دانشجویان پسر خوابگاهی جهت اسکان در خوابگاه می بایست ابتدا مجوز ورود به خوابگاه را از دفتر اداره خوابگاه ها، جناب آقای محمدزاده دریافت نمایند و بدون دریافت برگه اسکان امکان تحویل اتاق به ایشان میسر نخواهد بود.
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 28 شهريور 1402
  • ساعت 10
  • توسط مدير سایت معاونت دانشجویی
  • تعداد بازدید 261
نظرات شما
captcha refresh