Logo
تاریخ : سه شنبه 19 آذر 1392
کد 306

برگزاری مراسم گرامیداشت روز دانشجو

-
مراسم گرامیداشت روز دانشجو و تجلیل از فعالان فرهنگی و انجمن های علمی در مورخه 92/9/18  ساعت 10 صبح در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار گردید.
در ابتدای مراسم ، رئیس محترم دانشگاه جناب آقای دکتر حقیقت دوست ضمن تشکر از اساتید، کارکنان و دانشجویان که در مراسم حضور داشتند، روز دانشجو را به ایشان تبریک گفتند. وی به مناسبت روز 16 آذر اشاره داشته و گفتند: روز دانشجو یادآور تاریخ صدساله ایران است. بعد از دخالت استعمار و استبداد در روند امور ایران که امید مردم را به یأس تبدیل کرده بود، این فرزندان و دانشجویان این مرز و بوم بودند که به پا خواسته و با خون خودشان این توطئه را برملا ساختند و در ادامه بزرگانی از اساتید دانشگاه ها به حمایت از آنها وارد صحنه شدند. لذا ما به وجود دانشجو افتخار می کنیم و امیدواریم دانشجویان همواره بتوانند ادامه دهنده راه آنها باشند.



ایشان با بیان اینکه روز 16 آذر نیز به همراه هیأت محترم رئیسه جهت عرض تبریک خدمت دانشجویان رسیده بودیم به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره جایگاه علم و دانش نیز اشاره داشته و افزودند: ما همواره افتخار می کنیم که رهبری فرزانه با چنین دیدگاه نسبت به دانشجویان سکان هدایت مملکت را بر دست دارد. امیدوارم شما در کنار علم اندوزی که مهمترین وظیفه شماست، نسبت به مسائل نیز حساس باشید. در آخر ایشان از حضار محترم، مسئول محترم دفتر نهاد نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه، مسئولین شورای فرهنگی، روابط عمومی دانشگاه و همه کسانی که در جهت موفقیت دانشگاه تلاش می کنند تقدیر و تشکر نمودند.



در ادامه، مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری حاج آقا ابراهیم زاده ضمن عرض تبریک به مناسبت روز دانشجو، دلیل تأخیر در برگزاری مراسم را تعطیلی اکثر کلاس ها در روز دوشنبه ساعت 10- 12 عنوان کردند. ایشان این روز را روز کسانی عنوان کردند که با تمام وجود تلاش کرده و راه امام را پی گرفتند و آن حماسه ها را آفریدند. وی افزودند: اکنون استعمار نیز اذعان می کند با تلاش شما جوانان 4 سال دیگر ایران به جایگاهی خواهد رسید که هیچ ابرقدرتی یارای مقابله با کشور ایران را نخواهد داشت. ما خدمتگزاران عرصه علم و عمل باید توجه کنیم که اگر دانشجو باعث سرافرازی کشور شده است، ما مسئولین نیز باید قدر این دانشجویان را با عمل خود ارج نهیم. با شعار قدر دانشجو دانسته نمی شود. ایشان با اشاره به اینکه دانشگاه بناب نوپاست افزودند: مسئولین با تمام وجود تلاش می کنند و کم نگذاشته اند. مشکل دانشگاه مشکل همه ماست و باید همه باهم در جهت رفع مشکلات قدم برداریم.



وی ادامه داد: مقام معظم رهبری آن دیدبان بابصیرت ایران اسلامی برای هیچ قشری به اندازه قشر دانشجو وقت نگذاشته اند. اگر کسانی احساس می کنند ایران در مذاکرات ژنو کم آورده، اینطور نیست. ایران با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش مسئولین به جایی رسیده است که زمانی که ابرقدرتها ایران را عددی به حساب نمی آوردند، اکنون ایران به جایگاهی رسیده است که برای آنها پیش شرط تعیین می کند. ما دنبال این بودیم که دشمن اعتراف کند که ما حق غنی سازی داریم که به آن هم رسیدیم.
در ادامه نماینده دانشجویان در شورای فرهنگی نکاتی را در خصوص فعالیت های شورا اشاره داشتند. در خاتمه ضمن پذیرایی به تعدادی از دانشجویان نیز به قید قرعه جوایزی اهدا شد.







منبع خبر: روابط عمومی دانشگاه بناب
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 19 آذر 1392
  • ساعت 01
  • توسط A. Esmaeelzadeh
  • تعداد بازدید 601
نظرات شما
captcha refresh