Logo
تاریخ : شنبه 16 خرداد 1394
کد 563

مراحل تسويه حساب از خوابگاه خواهران در سالتحصيلي 94-93

.

 

1.   فرم تسويه حساب خوابگاهي را از دفتر سرپرستي اخذ و تكميل نماييد.

2.   جهت انجام هرچه سريعتر و روان تر كار تسويه مخصوصاً در روزهاي آخر كه با ازدحام دانشجويان براي امر تسويه روبرو هستيم، مراحل انجام تسويه حساب از خوابگاه را به لحظات آخر موكول ننماييد.

3.   مبلغ خسارت اتاق و راهروي طبقه مربوط به خود را از ليست مبالغ خسارات اتاق و راهروها كه در تابلو اعلانات ورودي هر خوابگاه نصب شده است چك نموده و به همراه فرم تكميلي تحويل سرپرست نماييد.

4.   هر دانشجو موظف است اتاق، تخت، كمد، بالكن، جاكفشي و... خود را بطور كامل تخليه نموده و پس از تميز نمودن اتاق، كليد اتاق را تحويل سرپرست خوابگاه نمايد.

5.   دانشجويان گرامي پس از تخليه اتاق و بسته بندي مرتب و منظم وسايل خود، در صورت تمايل مي توانند وسايل خود را در سالن مطالعه نرگس كه بعنوان انبار وسايل دانشجويان در نظر گرفته شده قرار دهند. لازم به يادآوري است كه جهت جلوگيري از گم و يا قاطي شدن آنها با وسايل ديگران ضروري است نام كامل و شماره تماس خود را بر روي تمامي بسته هاي خود درج كنيد.

6.   در صورتي كه دانشجو تمايل ندارد وسايل خود را در انبار خوابگاه قرار دهد، بايستي حتماً آنها را از خوابگاه خارج نمايد. وسايل بلاتكليف دراتاق ها، راهروها و... دور انداخته خواهند شد و اداره خوابگاه‌ها هيچ مسئوليتي در قبال نگهداري آن ها ندارد.

7.   دانشجويان موظف مي باشند آشغال ها و مواد دور ريختني اتاق، بالكن و يخچال خود را در پلاستيكي قرار داده و شخصاً به بيرون خوابگاه و مكان هاي كه در محوطه خوابگاه تعبيه شده‌اند انتقال دهند. (در صورت نيازمي توانيد كيسه هاي زباله را از همكاران خدماتي تحويل بگيريد.)

8.   جزوات، كتاب ها و برگه هاي خود را از سالن هاي مطالعه جمع آوري نموده و در صورت عدم نياز مجدد، آنها را در سطل هاي كاغذ باطله موجود قرار دهيد.

9.   تسويه نهايي با تاييد و امضاي مسئول مربوطه انجام خواهد شد و در صورت عدم تسويه حساب و يا رعايت نكردن هر كدام از موارد فوق، علاوه بر امضا نكردن فرم تسويه، از دادن خوابگاه به دانشجو براي ترم آينده معذور بوده و از دانشجويان فارغ التحصيل نيز در زمان تسويه حساب 2 برابر مبلغ خسارات وارده اخذ خواهد شد.

10.تسويه حساب از خوابگاه صرفاً تا روز شنبه مورخه 23/03/94 در ساعات اداري (8 صبح الي 16بعد از ظهر) انجام خواهد شد.

 

 

اداره خوابگاه خواهران براي همه شما عزيزان آرزوي موفقيت داشته و پيشاپيش از همكاري شما خواهران گرامي در انجام هرچه بهترامور تسويه،كمال تشكر را دارد.

 

1.   

  • نوشته شده
  • در شنبه 16 خرداد 1394
  • ساعت 12
  • توسط A. Esmaeelzadeh
  • تعداد بازدید 506
نظرات شما
captcha refresh