Logo
تاریخ : سه شنبه 11 بهمن 1401
کد 985

قابل توجه دانشجویان پسر خوابگاهی؛

شرایط اسکان دانشجویان پسر خوابگاهی ساکن در خوابگاه عابدینی اعلام گردید؛

از دانشجویان عزیز ساکن در خوابگاه عابدینی درخواست می­شود برای اسکان در نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401 به دفتر اداره خوابگاه­ها واقع در طبقه سوم دانشکده فنی و مهندسی، مدیریت دانشجویی (جناب آقای طاهر محمدزاده) مراجعه نمایند.
 به اطلاع می­رساند که با توجه به مصوبه هیئت رئیسه محترم دانشگاه و پیگیری معاونت محترم دانشجویی، هزینه ودیعه (200 هزار تومان) در نیمسال جاری از دانشجویان عزیز دریافت نشده و به عنوان مطالبه دانشجویان در نیمسال دوم محسوب خواهد شد. همچنین هزینه ودیعه دریافت شده در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 (150 هزار تومان) به شرط عدم ایراد خسارت به خوابگاه در آن نیمسال جزو مطالبات دانشجو محاسبه و از هزینه نیمسال جاری کسر خواهد شد. لازم به ذکر است که هزینه خسارت وارده به واحدهای خوابگاه عابدینی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 محاسبه و در اختیار کارشناس محترم خوابگاه­های برادران قرار دارد. با توجه به توضیحات ارائه شده و هزینه 1720000 تومان اسکان در نیمسال اول، در صورت عدم خسارت در نیمسال دوم سال تحصیلی گذشته هزینه اسکان در خوابگاه در سال تحصیلی جاری 1370000 تومان و در صورت ایراد خسارت معادل 1520000 تومان خواهد بود. بدیهی است در زمان اسکان از دانشجویان عزیز تعهدات لازم برای تحویل خوابگاه در شرایط موجود اخذ شده و در صورت ایراد خسارت در پایان سال تحصیلی به عنوان بدهی دانشجو در حق مالک خوابگاه لحاظ خواهد شد و ادامه اسکان در خوابگاه برای سال­های تحصیلی آینده و یا تسویه حساب به هنگام فارغ­التحصیلی منوط به پرداخت هزینه خسارت وارده خواهد بود.
همچنین ادامه اسکان دانشجویان بدهکار در نیمسال اول سال تحصیلی مشروط به تسویه حساب مالی با مالک محترم می­باشد. دانشجویان عزیز برای تعیین تکلیف و تعیین هزینه قابل پرداخت خوابگاه به کارشناس محترم اداره خوابگاه­های برادارن، جناب آقای طاهر محمدزاده مراجعه نمایند.
 
با احترام
مدیریت دانشجویی دانشگاه بناب
 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 11 بهمن 1401
  • ساعت 15
  • توسط مدير سایت معاونت دانشجویی
  • تعداد بازدید 401
نظرات شما
captcha refresh